Menu Zamknij

Produkty

  • Zespół prądotwórczy ZPW 45 TDZZespół prądotwórczy ZPW 45 TDEZ

    ZPW 45 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy, napędzany  silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

    ZPW 45 występuje w dwóch wersjach:

    • wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 45 DTO
    • wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 45 DTZ

    Nad stabilnością parametrów czuwa m.in.:

    • układ AVR,
    • czujnik ciśnienia oleju,
    • zabezpieczenie przeciążeniowo – zwarciowe,
    • czujnik temperatury silnika.

    Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.

    Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:

    • układ podgrzewania bloku silnika,
    • układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.

    Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.

    Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.

  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Generator prądotwórczy GPW 50-60-80 BZAgregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.

    Generator GPW 50 B występuje w dwóch wariantach:

    • GPW 50 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
    • GPW 50 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
  • Polowa Stacja Zasilająca PSZ-4/M2Polowa Stacja Zasilania PSZ-4/M2 - Przedział agregatu

    PSZ-4/M2 czyli Polowa Stacja Zasilania, stosowana jako podstawowe lub awaryjne źródło energii elektrycznej, przeznaczona jest do zasilania energią elektryczną o napięciu 400 / 230 V o częstotliwości 50 Hz:

    • polowych urządzeń łączności,
    • sieci elektrycznych siłowych,
    • sieci elektrycznych oświetleniowych
    • innych odbiorników wymagających zasilania napięciem trójfazowym oraz jednofazowym.

    Polowa Stacja Zasilania PSZ-4/M2 podzielona jest na dwa przedziały:

    • techniczny,
    • użytkowy.

     

  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Yang Dong

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Iveco

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Iveco

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.