Menu Zamknij
  • Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Doosan

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 510 DSO wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Doosan i wydajną prądnicą synchroniczną.

    Generator GPW 510 DSO oferowany jest w wersji otwartej, posadowionej na stalowej, wytrzymałej ramie.

  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Deutz

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 630 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Deutz oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Deutz

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 660 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Deutz oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 650 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 660 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 150-220 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 660 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 660-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem SDEC

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 660 ESD wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki SDEC i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.