-
Niezawodny agregat prądotwórczy przenośny PEX 5003 HM od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w trwały silnik marki Honda i wydajną prądnicę synchroniczną.
Stabilny czterosuwowy, benzynowy silnik jest ekonomiczny w użytkowaniu dzięki najniższemu zużyciu paliwa w swojej klasie, natomiast pojemny zbiornik paliwa pozwala na kilkugodzinną pracę bez uzupełniania paliwa.
Rozruch agregatu odbywa się w sposób ręczny, za pomocą szarpaka. Dzięki zastosowanemu w silniku systemowi dekompresji uruchomienie generatora nie wymaga dużej siły.
-
PEX 7003 HE/HER to niezawodny przenośny agregat prądotwórczy od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony w trwały silnik marki Honda i wydajną prądnicę synchroniczną.
Występuje w wersjach:
- PEX 7003 HE – rozruch elektryczny, brak regulacji napięcia AVR,
- PEX 7003 HER – rozruch elektryczny, regulacja napięcia AVR.
Stabilny czterosuwowy, benzynowy silnik jest ekonomiczny w użytkowaniu dzięki najniższemu zużyciu paliwa w swojej klasie, natomiast pojemny zbiornik paliwa pozwala na kilkugodzinną pracę bez uzupełniania paliwa.
Jako opcja możliwy jest wyposażenie agregatu prądotwórczego w zbiornik paliwa powiększony do 16 litrów.
Rozruch agregatu odbywa się elektrycznie za pomocą rozrusznika, lub za pomocą szarpaka (awaryjnie). Dzięki zastosowanemu w silniku systemowi dekompresji uruchomienie generatora w sposób ręczny nie wymaga dużego wysiłku.
Układ stabilizacji napięcia AVR jest niezbędnym wyposażeniem przy zasilaniu urządzeń, wymagających stabilnych parametrów zasilania. Szczególnie narażone na uszkodzenia są czułe urządzenia elektroniczne jak np. komputery, sprzęt RTV / Audio, UPS-y.
-
PEX 7003 HM/HMR to niezawodny przenośny agregat prądotwórczy od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony w trwały silnik marki Honda i wydajną prądnicę synchroniczną.
Występuje w wersjach:
- PEX 7003 HM – rozruch ręczny, brak regulacji napięcia AVR,
- PEX 7003 HMR – rozruch ręczny, regulacja napięcia AVR.
Stabilny czterosuwowy, benzynowy silnik jest ekonomiczny w użytkowaniu dzięki najniższemu zużyciu paliwa w swojej klasie, natomiast pojemny zbiornik paliwa pozwala na kilkugodzinną pracę bez uzupełniania paliwa.
Opcjonalnie możemy wyposażyć agregat prądotwórczy w zbiornik paliwa powiększony do 16 litrów.
Rozruch agregatu odbywa się za pomocą szarpaka. Dzięki zastosowanemu w silniku systemowi dekompresji uruchomienie generatora w sposób ręczny nie wymaga dużego wysiłku.
Układ stabilizacji napięcia AVR jest niezbędnym wyposażeniem przy zasilaniu urządzeń, wymagających stabilnych parametrów zasilania. Szczególnie narażone na uszkodzenia są czułe urządzenia elektroniczne jak np. komputery, sprzęt RTV / Audio, UPS-y.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 10003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik marki Vanguard, i wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na wiele godzin pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie za pomocą szarpaka.
UWAGA! Koła i rączki przedstawione na zdjęciu są wyposażeniem opcjonalnym, dodatkowo płatnym.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 10 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 11 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 13 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 12003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard, i wydajną prądnicę synchroniczną europejskiej produkcji.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na prawie 4 godziny pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 13003 VER od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard, i wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na kilka godziny pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 15003 VER od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w podzespoły renomowanych firm – nowoczesny silnik firmy Vanguard i wydajną prądnicę synchroniczną jednego z wiodących europejskich producentów.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na prawie 4 godziny pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 16003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard, i wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu, dzieki czemu zbiornik paliwa pozwala na wiele godziny pracy.
Silniki Vanguard zaprojektowane i wykonane są wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 20003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard oraz wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na kilka godzin pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne, za pomocą szarpaka.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 15 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 17 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 20 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 20 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 20 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 20 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 27 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 30 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 30 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 30 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Generator prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 MZ wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny i wydajną prądnicą synchroniczną.
W urządzeniu zabudowaliśmy japoński silnik marki MITSUBISHI, oraz szereg czujników, sygnalizujących m.in. niski poziom i ciśnienie oleju, jak również informacje o przeciążeniu jednostki.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 35 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 MZ wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny i wydajną prądnicą synchroniczną.
W urządzeniu zabudowaliśmy japoński silnik marki MITSUBISHI, oraz szereg czujników, sygnalizujących m.in. niski poziom i ciśnienie oleju, jak również informacje o przeciążeniu jednostki.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 40 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 40 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 40 BZ – wersjaopcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 50 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 50 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 50 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 60 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator występuje w dwóch wariantach:
- GPW 60 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 60 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 60 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.