Menu Zamknij

101 – 150 kVA

  • Polowa Stacja Zasilania PES 100Polowa Stacja Zasilania PES 100 - zestaw narzędzi

    Polowa Stacja Zasilania PES 100 stanowi niezależne mobilne źródło energii elektrycznej stosowana m.in. do zasilania elektrycznego przeciwlotniczych zestawów rakietowych (OSA, KUB).

    Przeznaczona jest do zasilania zarówno odbiorników trójfazowych jak i jednofazowych o napięciu 400 / 230 V i częstotliwości 400 Hz.

    Polowa Stacja Zasilania PES 100 podzielona jest na:

    • przedział operatora,
    • przedział techniczny.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 70-120 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 138 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 112 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Polowa Stacja Zasilania PSZ 125 SCPolowa Stacja Zasilania PSZ 125 SC

    PSZ 125 SC czyli Polowa Stacja Zasilania to zespół agregatów prądotwórczych, które umieściliśmy w specjalnej zabudowie na przyczepie.

    Polowa Stacja Zasilania podzielona jest na dwa przedziały:

    • techniczny,
    • użytkowy.

     

  • Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 125Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 125 - Agregat potrzeb własnych

    Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 125 znajdują swoje zastosowanie w najcięższych warunkach i wytrzymują wysoki reżim pracy.

    Produkowana jest na bazie kontenera 20’.

    Urządzenia można wykonać w konfiguracji:

    • pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
    • synchronicznej z SZR,
    • zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
  • Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2x65Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2x65 - Przedział zespołów prądotwórczych

    Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2×65 znajduje swoje zastosowanie w najcięższych warunkach i wytrzymują wysoki reżim pracy, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.

    Produkowana jest na bazie kontenera 20’.

    Zaletą KEP 2×65 są stosunkowo niewielkie gabaryty oraz niska masa. Sprawdza się wszędzie tam gdzie nie występuje zapotrzebowanie na większą moc i nie ma zasadności angażowania do pracy większych zespołów.

    Urządzenia można wykonać w konfiguracji:

    • pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
    • synchronicznej z SZR,
    • zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
  • Generator prądotwórczy GPW 100-135-150 BZAgregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Baudouin

    Agregatr prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 135 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.

    Generator GPW 135 B występuje w dwóch wariantach:

    • GPW 135 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
    • GPW 135 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
  • Generator prądotwórczy GPW 100-135-150 BZAgregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.

    Generator GPW 150 B występuje w dwóch wariantach:

    • GPW 150 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
    • GPW 150 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 110-165 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 165 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 70-120 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem SDEC

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 135 ESD wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki SDEC i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.