-
Polowa Stacja Zasilania PES 100 stanowi niezależne mobilne źródło energii elektrycznej stosowana m.in. do zasilania elektrycznego przeciwlotniczych zestawów rakietowych (OSA, KUB).
Przeznaczona jest do zasilania zarówno odbiorników trójfazowych jak i jednofazowych o napięciu 400 / 230 V i częstotliwości 400 Hz.
Polowa Stacja Zasilania PES 100 podzielona jest na:
- przedział operatora,
- przedział techniczny.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 138 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 112 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
PSZ 125 SC czyli Polowa Stacja Zasilania to zespół agregatów prądotwórczych, które umieściliśmy w specjalnej zabudowie na przyczepie.
Polowa Stacja Zasilania podzielona jest na dwa przedziały:
- techniczny,
- użytkowy.
-
Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 125 znajdują swoje zastosowanie w najcięższych warunkach i wytrzymują wysoki reżim pracy.
Produkowana jest na bazie kontenera 20’.
Urządzenia można wykonać w konfiguracji:
- pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
- synchronicznej z SZR,
- zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
-
Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2×65 znajduje swoje zastosowanie w najcięższych warunkach i wytrzymują wysoki reżim pracy, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.
Produkowana jest na bazie kontenera 20’.
Zaletą KEP 2×65 są stosunkowo niewielkie gabaryty oraz niska masa. Sprawdza się wszędzie tam gdzie nie występuje zapotrzebowanie na większą moc i nie ma zasadności angażowania do pracy większych zespołów.
Urządzenia można wykonać w konfiguracji:
- pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
- synchronicznej z SZR,
- zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
-
Agregatr prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 135 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 135 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 135 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 135 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 150 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 150 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 150 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 150 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 165 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 135 ESD wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki SDEC i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.