-
ZPW DJK lub ZPW DTK to całkowicie zamknięty (w specjalnej Kapsule) super-cichy zespół prądotwórczy dla sił zbrojnych i innych służb mundurowych, do montażu w następujących obiektach:
- kontenery,
- pojazdy,
- przyczepy,
- schrony,
- dowolne inne.
Kompaktowa obudowa agregatu oraz elastyczny system montażu w ekstremalnie ograniczonej przestrzeni daje możliwość montażu np. pod podwoziem pojazdu.
Charakteryzuje się bardzo niskim poziomem hałasu – około 56 dB z odległości 7 m. -
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 15003 VER od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w podzespoły renomowanych firm – nowoczesny silnik firmy Vanguard i wydajną prądnicę synchroniczną jednego z wiodących europejskich producentów.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na prawie 4 godziny pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 16003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard, i wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu, dzieki czemu zbiornik paliwa pozwala na wiele godziny pracy.
Silniki Vanguard zaprojektowane i wykonane są wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne.
-
ZPW 16 to nowoczesny zespół prądotwórczy. Przy projektowaniu zwracano szczególną uwagę na redukcję gabarytów obudowy do niezbędnego minimum dla danego przedziału mocy.
ZPW 16 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 16 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna), dostępna jako opcja – ZPW 16 DTZ
W wyniku prac projektowych uzyskaliśmy zespół w kompaktowej obudowie, zachowując przy tym pełne wyposażenie dla służb mundurowych takie jak:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Niezawodny agregat prądotwórczy PEX 20003 VE od sprawdzonego polskiego producenta, wyposażony jest w nowoczesny silnik renomowanej firmy Vanguard oraz wydajną prądnicę synchroniczną.
Mocny, trwały, czterosuwowy silnik benzynowy w układzie górnozaworowym jest chłodzony powietrzem oraz bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Zbiornik paliwa pozwala na kilka godzin pracy.
Silniki Vanguard są zaprojektowane i wykonane wyznaczając światowe standardy dla przemysłowych silników benzynowych.
Rozruch generatora odbywa się w sposób elektryczny, w sytuacji awaryjnej możliwe jest uruchomienie ręczne, za pomocą szarpaka.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 15 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 17 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 20 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 20 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 20 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 20 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.