-
ZPW 250 to jeden z największych stacjonarnych zespołów prądotwórczych, występujący w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 250 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 250 DTZ
Nad stabilnością parametrów czuwa m.in.:
- układ AVR,
- czujnik ciśnienia oleju,
- zabezpieczenie przeciążeniowo – zwarciowe,
- czujnik temperatury silnika.
Zespół prądotwórczy posiada zabudowany m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w wytrzymały, sześciocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 2×125 mogą operować w najcięższych warunkach i wytrzymują wysoki reżim pracy, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.
Produkowane są na bazie kontenera 20’.
Urządzenia można wykonać w konfiguracji:
- pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
- pracy synchronicznej z SZR,
- zamontowane na specjalistycznym podwoziu.
-
Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 250 zaprojektowano do pracy w skrajnie trudnych warunkach atmosferycznych. Wytrzymują one wysoki reżim pracy ciągłej, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.
Produkowana jest na bazie wzmocnionego kontenera 20’, którego poszycie wewnętrzne jest dodatkowo ocieplone i wygłuszone, a na zewnątrz pokryte powłoką lakierniczą o maksymalnie wysokiej wytrzymałości mechanicznej i atmosferycznej.
Urządzenia można wykonać w konfiguracji:
- pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
- pracy synchronicznej z SZR,
- zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
-
Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 300 zaprojektowano do pracy w skrajnie trudnych warunkach atmosferycznych. Wytrzymują one wysoki reżim pracy ciągłej, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.
Produkowane na bazie wzmocnionego kontenera 20’, którego poszycie wewnętrzne jest dodatkowo izolowane termicznie i akustycznie, a na zewnątrz pokryte powłoką lakierniczą o maksymalnie wysokiej wytrzymałości mechanicznej i atmosferycznej.
Urządzenia można wykonać w konfiguracji:
- pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
- pracy synchronicznej z SZR,
- zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.