-
ZPW DJK lub ZPW DTK to całkowicie zamknięty (w specjalnej Kapsule) super-cichy zespół prądotwórczy dla sił zbrojnych i innych służb mundurowych, do montażu w następujących obiektach:
- kontenery,
- pojazdy,
- przyczepy,
- schrony,
- dowolne inne.
Kompaktowa obudowa agregatu oraz elastyczny system montażu w ekstremalnie ograniczonej przestrzeni daje możliwość montażu np. pod podwoziem pojazdu.
Charakteryzuje się bardzo niskim poziomem hałasu – około 56 dB z odległości 7 m. -
ZPW 20 to nowoczesny zespół prądotwórczy, który został zaprojektowany z myślą o zmieniających się trendach w służbach mundurowych, gdzie coraz większy nacisk kładzie się na ochronę środowiska oraz na bezpieczeństwo obsługi.
ZPW 20 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 20 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna), dostępna jako opcja – ZPW 20 DTZ
Niski poziom hałasu gwarantuje komfort pracy bezpośrednio przy zespole.
Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 27 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 30 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 30 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 30 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Generator prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 MZ wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny i wydajną prądnicą synchroniczną.
W urządzeniu zabudowaliśmy japoński silnik marki MITSUBISHI, oraz szereg czujników, sygnalizujących m.in. niski poziom i ciśnienie oleju, jak również informacje o przeciążeniu jednostki.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 MZ wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny i wydajną prądnicą synchroniczną.
W urządzeniu zabudowaliśmy japoński silnik marki MITSUBISHI, oraz szereg czujników, sygnalizujących m.in. niski poziom i ciśnienie oleju, jak również informacje o przeciążeniu jednostki.