-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 35 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
ZPW 35 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy o wytrzymałej konstrukcji, co pozwala na bezpośredni rozładunek w terenie i (opcjonalne) zamontowanie zespołu na podwoziu.
ZPW 35 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 35 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 35 DTZ
Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.
Dodatkową zaletę stanowi obudowa o niewielkich gabarytach.
Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 40 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 40 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 40 BZ – wersjaopcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
ZPW 45 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy, napędzany silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
ZPW 45 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 45 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 45 DTZ
Nad stabilnością parametrów czuwa m.in.:
- układ AVR,
- czujnik ciśnienia oleju,
- zabezpieczenie przeciążeniowo – zwarciowe,
- czujnik temperatury silnika.
Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.
Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 50 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 50 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 50 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.