-
ZPW 45 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy, napędzany silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
ZPW 45 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 45 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 45 DTZ
Nad stabilnością parametrów czuwa m.in.:
- układ AVR,
- czujnik ciśnienia oleju,
- zabezpieczenie przeciążeniowo – zwarciowe,
- czujnik temperatury silnika.
Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.
Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 50 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 50 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 50 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
PSZ-4/M2 czyli Polowa Stacja Zasilania, stosowana jako podstawowe lub awaryjne źródło energii elektrycznej, przeznaczona jest do zasilania energią elektryczną o napięciu 400 / 230 V o częstotliwości 50 Hz:
- polowych urządzeń łączności,
- sieci elektrycznych siłowych,
- sieci elektrycznych oświetleniowych
- innych odbiorników wymagających zasilania napięciem trójfazowym oraz jednofazowym.
Polowa Stacja Zasilania PSZ-4/M2 podzielona jest na dwa przedziały:
- techniczny,
- użytkowy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.