Menu Zamknij

31 – 50 kVA

  • Zespół prądotwórczy ZPW 8.0 DTK Super SilentZespół prądotwórczy

    ZPW DJK lub ZPW DTK to całkowicie zamknięty (w specjalnej  Kapsule) super-cichy zespół prądotwórczy dla sił zbrojnych i innych służb mundurowych, do montażu w następujących obiektach:

    • kontenery,
    • pojazdy,
    • przyczepy,
    • schrony,
    • dowolne inne.

    Kompaktowa obudowa agregatu oraz elastyczny system montażu w ekstremalnie ograniczonej przestrzeni daje możliwość montażu np. pod podwoziem pojazdu.
    Charakteryzuje się bardzo niskim poziomem hałasu – około 56 dB z odległości 7 m.

  • Agregat GPW 35-70 eb 2024 T2A sqAgregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 35 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Zespół prądotwórczy ZPW 35 DTZZespół prądotwórczy ZPW 35 DTZ

    ZPW 35 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy o wytrzymałej konstrukcji, co pozwala na bezpośredni rozładunek w terenie i (opcjonalne) zamontowanie zespołu na podwoziu.

    ZPW 35 występuje w dwóch wersjach:

    • wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 35 DTO
    • wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 35 DTZ

    Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.

    Dodatkową zaletę stanowi obudowa o niewielkich gabarytach.

    Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:

    • układ podgrzewania bloku silnika,
    • układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.

    Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.

    Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.

  • Generator prądotwórczy GPW 20-30-40 BZAgregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.

    Generator GPW 40 B występuje w dwóch wariantach:

    • GPW 40 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
    • GPW 40 BZ – wersjaopcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Yang Dong

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Yang Dong

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Zespół prądotwórczy ZPW 45 TDZZespół prądotwórczy ZPW 45 TDEZ

    ZPW 45 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy, napędzany  silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

    ZPW 45 występuje w dwóch wersjach:

    • wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 45 DTO
    • wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 45 DTZ

    Nad stabilnością parametrów czuwa m.in.:

    • układ AVR,
    • czujnik ciśnienia oleju,
    • zabezpieczenie przeciążeniowo – zwarciowe,
    • czujnik temperatury silnika.

    Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.

    Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:

    • układ podgrzewania bloku silnika,
    • układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.

    Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.

    Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.

  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Generator prądotwórczy GPW 50-60-80 BZAgregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.

    Generator GPW 50 B występuje w dwóch wariantach:

    • GPW 50 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
    • GPW 50 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
  • Polowa Stacja Zasilająca PSZ-4/M2Polowa Stacja Zasilania PSZ-4/M2 - Przedział agregatu

    PSZ-4/M2 czyli Polowa Stacja Zasilania, stosowana jako podstawowe lub awaryjne źródło energii elektrycznej, przeznaczona jest do zasilania energią elektryczną o napięciu 400 / 230 V o częstotliwości 50 Hz:

    • polowych urządzeń łączności,
    • sieci elektrycznych siłowych,
    • sieci elektrycznych oświetleniowych
    • innych odbiorników wymagających zasilania napięciem trójfazowym oraz jednofazowym.

    Polowa Stacja Zasilania PSZ-4/M2 podzielona jest na dwa przedziały:

    • techniczny,
    • użytkowy.

     

  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Yang Dong

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Iveco

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 33-66 kVA tył - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Iveco

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Kontener BMC

     BMC czyli Battery Maintenance Center jest kontenerem przeznaczonym do zabezpieczenia pracy systemów rakietowych WISŁA-Patriot używanych w siłach Zbrojnych RP.

    Kontener BMC wraz z ISE (Element Wsparcia Pośredniego) i SRPT (Transporter Części dla Małych Napraw) bazują na kontenerze 1B 30ft (zgodnym z normami ISO 668:2013 i ISO 1496-1:2013).

    Stanowią główne elementy Mobilnych Warsztatów Logistycznych dla obsługi systemu rakietowego obrony powietrznej Wisła-Patriot, a także mogą być wykorzystywane do obsługi systemów Patriot dla innych klientów.

    Kontener jest przystosowany do integracji z dwuosiową naczepą.

  • KL 20 - Kontener LogistycznyKL 20 - Kontener Logistyczny - Przedział transportowy

    KL 20 czyli Kontener Logistyczny 20-stopowy przewidzieliśmy i zaprojektowaliśmy do transportu sprzętu oraz wyposażenia, takiego jak m.in.:

    • systemy namiotowe,
    • moduły klimatyzacyjne,
    • moduły filtrowentylacyjne,

    które składowane jest przedziale transportowym.

    Przedział techniczny mieści zespół prądotwórczy kontenera.

  • RLM - Ruchome Laboratorium MetrologiczneRLM - Ruchome Laboratorium Metrologiczne - Przedział generatora

    RLM czyli Ruchome Laboratorium Metrologiczne „TRANSMET” przeznaczone jest do kontroli metrologicznej wyposażenia pomiarowego w miejscu jego eksploatacji oraz oceny jego przydatności do stosowania z zachowaniem spójności pomiarowej.

    Ruchome Laboratorium Metrologiczne „TRANSMET” jest wyrobem złożonym, składającym się z:

    • kontenera laboratorium metrologicznego KLM RLM  z niezbędnym wyposażeniem metrologicznym,
    • kontenera techniczno – magazynowego KTM RLM,
    • łącznika wykonanego w postaci szybkorozkładanego namiotu wraz z panelami podłogowymi.
  • SOP I - Sala Opatrunkowa Poziomu I - Opcja z jednym kontenerem i i 5 namiotamiSOP I - Sala Opatrunkowa Poziomu I - Wnętrze namiotów

    SOP I czyli Sala Opatrunkowa Poziomu I to kompleks połączonych namiotów oraz Kontenera Rozsuwanego Elektrycznie KRE 20.

    Kontener podzielony jest konstrukcyjnie na trzy przedziały:

    • techniczny,
    • sanitarny,
    • opatrunkowy.

    Zastosowany system rozsuwu kontenera, pozwala uzyskać 23,5 m2 jednolitej powierzchni, która stanowi przedział opatrunkowy.

    Elementem kompleksu jest Kontener Logistyczny KL 20, w którym transportowane są namioty oraz ich wyposażenie.

    Kontenery na życzenie wyposażamy w Samopoziomujący Układ Podnoszenia Kontenera (SUPK), umożliwiający rozładunek / załadunek kontenera na pojazd bez użycia dodatkowych urządzeń dźwigowych.