-
ZPW DJK lub ZPW DTK to całkowicie zamknięty (w specjalnej Kapsule) super-cichy zespół prądotwórczy dla sił zbrojnych i innych służb mundurowych, do montażu w następujących obiektach:
- kontenery,
- pojazdy,
- przyczepy,
- schrony,
- dowolne inne.
Kompaktowa obudowa agregatu oraz elastyczny system montażu w ekstremalnie ograniczonej przestrzeni daje możliwość montażu np. pod podwoziem pojazdu.
Charakteryzuje się bardzo niskim poziomem hałasu – około 56 dB z odległości 7 m. -
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 35 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
ZPW 35 to specjalnie zaprojektowany zespół prądotwórczy o wytrzymałej konstrukcji, co pozwala na bezpośredni rozładunek w terenie i (opcjonalne) zamontowanie zespołu na podwoziu.
ZPW 35 występuje w dwóch wersjach:
- wersja otwarta, posadowiona na ramie – ZPW 35 DTO
- wersja zabudowana (zabudowa akustyczna i termiczna), dostępna jako opcja – ZPW 35 DTZ
Ze względu na wysoką stabilność parametrów, zespół jest polecany do zasilania wszystkich rodzajów odbiorników.
Dodatkową zaletę stanowi obudowa o niewielkich gabarytach.
Zespół w kompaktowej obudowie posiada m.in.:
- układ podgrzewania bloku silnika,
- układ automatycznej zmiany kierunku wirowania faz na właściwą przy pracy z sieci.
Wyposażony jest w bardzo wytrzymały, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wysokoprężny, który gwarantuje niski poziom hałasu, oraz stabilną pracę.
Zespół prądotwórczy wyposażono w wydajną prądnicę synchroniczną o regulacji napięcia w zakresie ±0,5%.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 40 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 40 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 40 BZ – wersjaopcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
BMC czyli Battery Maintenance Center jest kontenerem przeznaczonym do zabezpieczenia pracy systemów rakietowych WISŁA-Patriot używanych w siłach Zbrojnych RP.
Kontener BMC wraz z ISE (Element Wsparcia Pośredniego) i SRPT (Transporter Części dla Małych Napraw) bazują na kontenerze 1B 30ft (zgodnym z normami ISO 668:2013 i ISO 1496-1:2013).
Stanowią główne elementy Mobilnych Warsztatów Logistycznych dla obsługi systemu rakietowego obrony powietrznej Wisła-Patriot, a także mogą być wykorzystywane do obsługi systemów Patriot dla innych klientów.
Kontener jest przystosowany do integracji z dwuosiową naczepą.
-
KL 20 czyli Kontener Logistyczny 20-stopowy przewidzieliśmy i zaprojektowaliśmy do transportu sprzętu oraz wyposażenia, takiego jak m.in.:
- systemy namiotowe,
- moduły klimatyzacyjne,
- moduły filtrowentylacyjne,
które składowane jest przedziale transportowym.
Przedział techniczny mieści zespół prądotwórczy kontenera.
-
RLM czyli Ruchome Laboratorium Metrologiczne „TRANSMET” przeznaczone jest do kontroli metrologicznej wyposażenia pomiarowego w miejscu jego eksploatacji oraz oceny jego przydatności do stosowania z zachowaniem spójności pomiarowej.
Ruchome Laboratorium Metrologiczne „TRANSMET” jest wyrobem złożonym, składającym się z:
- kontenera laboratorium metrologicznego KLM RLM z niezbędnym wyposażeniem metrologicznym,
- kontenera techniczno – magazynowego KTM RLM,
- łącznika wykonanego w postaci szybkorozkładanego namiotu wraz z panelami podłogowymi.
-
SOP I czyli Sala Opatrunkowa Poziomu I to kompleks połączonych namiotów oraz Kontenera Rozsuwanego Elektrycznie KRE 20.
Kontener podzielony jest konstrukcyjnie na trzy przedziały:
- techniczny,
- sanitarny,
- opatrunkowy.
Zastosowany system rozsuwu kontenera, pozwala uzyskać 23,5 m2 jednolitej powierzchni, która stanowi przedział opatrunkowy.
Elementem kompleksu jest Kontener Logistyczny KL 20, w którym transportowane są namioty oraz ich wyposażenie.
Kontenery na życzenie wyposażamy w Samopoziomujący Układ Podnoszenia Kontenera (SUPK), umożliwiający rozładunek / załadunek kontenera na pojazd bez użycia dodatkowych urządzeń dźwigowych.