Menu Zamknij

401 – 500 kVA

  • GPW seria BlueLine 150-220 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 500 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2x250Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 2x250 - Przedział silnikowy

    Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 2×250 zaprojektowane są do pracy w skrajnie trudnych warunkach atmosferycznych. Wytrzymują one wysoki reżim pracy ciągłej, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.

    Produkowane są na bazie wzmocnionego kontenera 20’, którego poszycie wewnętrzne jest dodatkowo izolowane termicznie i akustycznie, a na zewnątrz pokryte powłoką lakierniczą o maksymalnie wysokiej wytrzymałości mechanicznej i atmosferycznej.

    Urządzenia można wykonać w konfiguracji:

    • pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
    • pracy synchronicznej z SZR,
    • zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
  • Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 500Kontenerowa Elektrownia Polowa KEP 500 - System automatycznego dopełniania paliwa

    Kontenerowe Elektrownie Polowe KEP 500 zaprojektowano do pracy w skrajnie trudnych warunkach atmosferycznych. Wytrzymują one wysoki reżim pracy ciągłej, jako samodzielne lub rezerwowe źródło zasilania.

    Produkowane na bazie wzmocnionego kontenera 20’, którego poszycie wewnętrzne jest dodatkowo izolowane termicznie i akustycznie, a na zewnątrz pokryte powłoką lakierniczą o maksymalnie wysokiej wytrzymałości mechanicznej i atmosferycznej.

    Urządzenia można wykonać w konfiguracji:

    • pracy naprzemiennej z Układem Automatycznego Załączania Rezerwy (SZR),
    • pracy synchronicznej z SZR,
    • zamontowanej na specjalistycznym podwoziu.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 500 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Baudouin

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy otwarty z silnikiem Deutz

    Generator prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 150-220 kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem SDEC

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 ESD wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki SDEC i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
  • GPW seria BlueLine 650-825kVA - zdjęcie poglądowe - (producent zastrzega sobie możliwość zmian wyglądu)Agregat prądotwórczy, wersja otwarta, z silnikiem Perkins

    Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.

    Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:

    • zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
    • zbyt niskie ciśnienie oleju,
    • za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
    • błędy uruchamiania / zatrzymywania,
    • zbyt niski poziom wody w chłodnicy.