-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 60 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator występuje w dwóch wariantach:
- GPW 60 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 60 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 60 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 70 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Generator prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 70 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 72 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 80 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 80 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 80 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 80 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 90 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 88 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 88 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 90 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 100 B wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną Marelli Motori.
Generator GPW 100 B występuje w dwóch wariantach:
- GPW 100 BO – wersja podstawowa, generator osadzony jest na stalowej ramie,
- GPW 100 BZ – wersja opcjonalna, posiada dodatkową zabudowę z izolacją akustyczną i termiczną, tłumiącą hałas i chroniącą zespół prądotwórczy przed opadami i niską temperaturą.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.