-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 82 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 90 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 138 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 144 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 176 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 190 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 220 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 275 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 330 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 385 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 440 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 550 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 660 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.