-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 10 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 11 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 13 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 15 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 17 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 22 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 27 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 30 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 33 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 35 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 40 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 44 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i intercoolerem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 50 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 55 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 60 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 66 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 70 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Generator prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 70 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 72 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki DEUTZ, z turbodoładowaniem oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 72 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 80 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 82 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki DEUTZ z turbodoładowaniem i intercoolerem oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 82 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 88 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 88 EB wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem marki Baudouin i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 90 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 ED wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki DEUTZ z turbodoładowaniem i intercoolerem oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EY wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Yang Dong i wydajną prądnicą synchroniczną.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 110 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 138 EI wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki FPT IVECO, oraz wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.
-
Agregat prądotwórczy chłodzony cieczą GPW 112 EP wyposażony jest w trwały, ekonomiczny silnik wysokoprężny marki Perkins i wydajną prądnicą synchroniczną EMSA, lub opcjonalnie – firmy STAMFORD.
Zabudowane w zespole prądotwórczym czujniki sygnalizują m.in.:
- zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego,
- zbyt niskie ciśnienie oleju,
- za wysoką / za niską prędkość obrotową silnika,
- błędy uruchamiania / zatrzymywania,
- zbyt niski poziom wody w chłodnicy.